Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Η ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ - 1ο ΕΤΟΣ : ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΚΙΡΤΙΜΑΤΑ

Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 1989, Γραμματεία Τμήματός στον Πλάτανο, γράφτηκα στο 1ο έτος του Τμήματος!!! Συνοδευόμουν από τον πατέρα μου και γνωρίστηκα με τους πρώτους συμφοιτητές μου, την Βάσω από τα Φάρσαλα και τον Θανάση από την Τρίπολη!!! Την Τετάρτη 11 Οκτωβρίου 1989, στις 15.00 ήρθα σε επαφή με τους υπόλοιπους συμφοιτητές μου, στο "Κομνηνάκειο" ένα νεοκλασσικό κτίριο που παλιότερα στεγαζόταν Δημοτικό Σχολείο!!! Το κτίριο αυτό αποτελούνταν στο πάνω μέρος, από τέσσερις αίθουσες διδασκαλίας (δύο μεγάλες στα άκρα και δύο μικρότερες εκατέρωθεν του διαδρόμου στο μέσον) και ένα μικρό γραφείο στα αριστερά όπως μπαίνεις, ενώ στο κάτω μέρος ήταν το κυλικείο του κυρ Στρατή με τις κόρες του και οι τουαλέτες!!!
Αργήσαμε να φτάσουμε με τον Κώστα στην συνάντηση και έτσι είδαμε για πρώτη φορά πρόσωπο με πρόσωπο, τους συμφοιτητές μας!!!  Η πρώτη εντύπωση μου ήταν η αμηχανία, άγνωστα πρόσωπα και δέος!!! Η συνάντηση έγινε σε μια επίπεδη αίθουσα όπου επικρατούσε ησυχία, για να ακούσουμε τους Καθηγητές μας, της Μεσαιωνικής Ιστορίας, του Οθωμανικού χώρου και της Κοινωνιολογίας, αν θυμάμαι καλά!!! Διαπίστωσα ότι τα κορίτσια ήταν λιγότερα από τα αγόρια, άρα σκέφτηκα "όποιος προλάβει, πρόλαβε"!!! Βέβαια δέν είχα μεγάλη αυτοπεποίθηση, μιας και δέν είχα φιλήσει ακόμα γυναίκα και δέν είχα αναπτύξει ποτέ σχέση, έως τότε!!!
Αφού ακούσαμε τους Καθηγητές να ωραιοποιούν το Τμήμα και να είναι αισιόδοξοι για το μέλλον μας, "έπεσα από τον Όλυμπο" όταν μας μίλησαν οι εκπρόσωποι του Φοιτητικού Συλλόγου (εισακτέοι του 1988, πρώτο έτος λειτουργίας του Τμήματος, Δημήτρης από τις Σέρρες, της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ και Μανώλης από την Κρήτη, της ΠΑΣΠ ) που μας ενημέρωσαν για την αλλαγή της ονομασίας του Τμήματος σε "Κοινωνικής Ανθρωπολογίας" και ότι δέν υπήρχαν θεσμοθετημένα επαγγελματικά δικαιώματα για τους αποφοίτους, δηλαδή εμάς που θα είμασταν από τους πρώτους πτυχιούχους στην Ελλάδα!!! Μας κάλεσαν να επιλέξουμε μια επιτροπή για να εκπροσωπηθούμε στον Φοιτητικό Σύλλογο και να προωθήσουμε την διαμαρτυρία μας για την απώλεια της Ιστορίας από τον τίτλο του Τμήματος, στο Συμβούλιο Σπουδών, στην Διοικούσα Επιτροπή (δέν υπήρχε τότε Πρυτανεία λόγω του ότι δέν ήταν ο αριθμός των Καθηγητών ΔΕΠ δηλ. μόνιμοι αλλά Συμβασιούχοι)  και στο Υπουργείο Παιδείας!!! Μίλησα στους συμφοιτητές μου για το πόσο αναγκαίο ήταν να διαμαρτυρηθούμε και να αντιδράσουμε στην αλλαγή της ονομασίας και της έλλειψης επαγγελματικής κατοχύρωσης, τονίζοντας ότι επέλεξα το Τμήμα και το ακριτικό Παν/μιο Αιγαίου ελπίζοντας σε καλύτερες συνθήκες μόρφωσης και επαγγελματικής αποκατάστασης!!! Τελικά επιλέχτηκα μαζί με τον Νίκο από την Θεσσαλονίκη και την Λιάνα από την Ηλεία για να εκπροσωπήσουμε τους υπόλοιπους συμφοιτητές μας!!! Στο τέλος αυτής της μέρας πρέπει να είχε πάει 20.00 η ώρα αποφασίσαμε να πάμε για καφέ στο "ΖΟΟΜ" και για ποτό σ΄ένα φοιτητικό στέκι την "ΟΥΤΟΠΙΑ" !!! Λίγο πριν φύγω από την αίθουσα, έμεινε μια συμφοιτήτρια μου μαζί μου, ήταν η Τασούλα από την Σάμο, με την οποία είχα την εξής στιχομυθία :
  - "ξέρω γιατί θες να μας εκπροσωπήσεις στον Σύλλογο;"
  - γιατί, τί εννοείς!!! ρώτησα με απορία,
  - "για να αρέσεις στις συμφοιτήτριες μας και να κάνεις εύκολα σχέση"!!!
  -  δέν με ξέρεις Τασούλα, τώρα με γνωρίζεις και θές να με χαρακτηρίσεις;;;
     πάμε να βρούμε τους άλλους και θα δείς ότι έχεις άδικο, της απάντησα!!!
Δέχθηκε και πήγαμε αρχικά στο "ΖΟΟΜ" μία καφετέρια με ηλεκτρονικά όπου παίξαμε τάβλι!!! Το τάβλι δέν το ήξερα καλά, μόνο το "Πλακωτό" πρόλαβα να μάθω και την κέρδισα 21 φορές!!! Εντυπωσιάστηκε με την τύχη μου και μου πρότεινε να πάμε για την "ΟΥΤΟΠΙΑ"!!! Στήν διαδρομή περάσαμε έξω από την Βιβλιοθήκη του Παν/μιου στην Καβέτσου και εκεί είδαμε ένα ζευγαράκι να φιλιέται, τότε η Τασούλα σκόνταψε και την άρπαξα για να μήν πέσει και εκείνη για να με ευχαριστήσει με φίλησε!!! Ήταν η πρώτη μου φορά που φίλησα στο στόμα γυναίκα!!! Ερωτοτροπήσαμε και στην "ΟΥΤΟΠΙΑ" όπου καθίσαμε στο πατάρι μαζί με τούς άλλους συμφοιτητές!!! Ήταν τα πρώτα ερωτικά μου σκιρτήματα, πρώτη μέρα που γνωρίστηκα με τους συμφοιτητές μου!!!  Θέλαμε πολύ και οι δύο να κάνουμε έρωτα, αλλά δέν είχαμε την δυνατότητα να κάνουμε με ασφάλεια και έτσι το αναβάλαμε για την επόμενη μέρα!!!
Βρεθήκαμε το επόμενο πρωί και πήγαμε σε ένα φαρμακείο στην Ερμού για να προμηθευτούμε τα απαιτούμενα για ασφαλή ερωτική πράξη "προφυλακτικά" και δώσαμε ραντεβού στο "ΖΟΟΜ" το απόγευμα στις 17.00!!! Την περίμενα με αγωνία και ανυπομονησία αλλά δέν εμφανίστηκε ποτέ!!! Τότε απογοητεύτηκα τόσο πολύ που ήπια κονιάκ - φυσούσε κρύος αέρας έξω (είναι γνωστό το κρύο από τον Βοριά που σε πιρουνιάζει στην Μυτιλήνη) - και την περίμενα μέχρι τις 23.00!!! Σκέφτηκα και πήγα μιας και δέν ήξερα που μένει, για να μάθω που είναι, στην Μαρία από την Κρήτη, που έκανε παρέα!!! Πήγα στο σπίτι τής Μαρίας αλλά δέν την βρήκα!!! Τότε σκέφτηκα ότι με κορόϊοδεψε και ότι ήθελε να αποδείξει αυτά που μου είπε, στην πρώτη συνάντηση με τους άλλους συμφοιτητές μας!!!
Την Δευτέρα 16 Οκτωβρίου 1989 ξεκίνησε το Α΄Εξάμηνο των Σπουδών μου, στο Κομνηνάκειο!!! Τότε βρέθηκα με την Τασούλα στην αίθουσα που πρωτοσυναντηθήκαμε την πρώτη φορά!!! Στο διάλειμμα της είπα ότι δέν θέλω να συνεχίσω μαζί της!!! Η Τασούλα μου δικαιολογήθηκε ότι ήρθε η αδερφή της από την Σάμο και δέν μπορούσε να με δει και να με ειδοποιήσει!!! Τελικά της είπα ότι έχω σχέση και τέλος μαζί της!!! Εκείνη ξέσπασε σε κλάματα και την παρηγορούσε η Λιάνα στα σκαλιά του προαυλίου!!! Ένιωσα άσχημα για την εξέλιξη αυτή αλλά ήταν αναγκαίο για να προχωρήσω αισθηματικά σε άλλη κατάσταση!!!
Τον πρώτο καιρό είχα κλειστεί στο σπίτι και στον εαυτό μου!!! Στην συνέχεια άρχισα να καπνίζω και να μαθαίνω να καπνίζω, εγώ που ήμουν φανατικός αντικαπνιστής σε σημείο που έβγαζα τον Πούλιο από τις Σέρρες έξω από το δωμάτιο μου, στο μπαλκόνι για να καπνίσει!!!Τίς Σπουδές μου τίς είχα παραμελήσει σε τέτοιο βαθμό που είχα περάσει μόνο τρία (3) μαθήματα από τα δώδεκα (12) στις εξεταστικές Α΄& Β΄ Εξαμήνου 1989-90. Στην δε επαναληπτική εξεταστική του Σεπτεμβρίου 1990, χρωστούσα εννιά (9) μαθήματα & πήγα σαν τουρίστας!!! Η μόνη λύση ήταν η αντιγραφή στις εξετάσεις και το σκονάκι πήγαινε σύννεφο!!! Έτσι μπόρεσα να περάσω τον όγκο των μαθημάτων που χρωστούσα, αλλά με χαμηλή βαθμολογία που θα έπαιζε ρόλο μετά στον τελικό βαθμό του πτυχίου μου!!!

3 σχόλια:

  1. Παλιόφιλε, έχω μείνει έκπληκτος με δύο πράγματα: με τη φωτογραφική σου μνήμη και με το θάρρος σου μα βγάζεις δημόσια τόσες «ανατριχιαστικές» λεπτομέρειες τότε γεγονότων, που, το ομολογώ, ούτε εγώ δεν γνώριζα.
    Πάντως το τάβλι δεν ήταν ακριβώς το δυνατό σου σημείο. Θυμάμαι δε μια φορά που κέρδισες τον Χρήστο απ’ τον Βόλο και, προφανώς παρασυρόμενος, του απηύθυνες μια άσεμνη χειρονομία.
    Και μάλιστα αισθάνθηκες προσβεβλημένος όταν αυτός απάντησε λεκτικά στη χειρονομία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή