Τρίτη 28 Μαΐου 2013

ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ : Η ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ - Η ΑΡΧΗ!!!

Τον Αύγουστο του 1989, λίγο πριν το τέλος του μήνα, αναρτήθηκαν στο Λύκειο από το οποίο αποφοίτησα το 1987 τα ονόματα των εισακτέων στα ΑΕΙ & ΤΕΙ!!! Το όνειρο μου είχε γίνει πραγματικότητα, μετά από τρεις (3) συνεχόμενες προσπάθειες (1987, 1988, 1989) πέτυχα την εισαγωγή μου στην 1η επιλογή μου στο μηχανογραφικό : Τμήμα Ιστορίας & Κοινωνικής Ανθρωπολογίας Παν/μιο Αιγαίου (Μυτιλήνη)!!!
Όμως επειδή η αδερφή μου δέν πέτυχε την εισαγωγή της, ενώ είχε διαβάσει και ήταν Άριστη μαθήτρια, δέν το διασκέδασα όπως θα ήθελα!!!
Τον Απρίλιο του 1987 είχα πάει πενταήμερη εκδρομή στην Θεσσαλονίκη, ώς τελειόφοιτος της Γ΄Λυκείου!!! Εκεί επισκεφτήκαμε το Αριστοτέλειο Παν/μιο ενώ διεξάγονταν φοιτητικές εκλογές και συγκεκριμένα την Φιλοσοφική Σχολή που φοιτούσε η ξαδέρφη μου Κατερίνα, ενταγμένη στην Πανσπουδαστική (ΚΝΕ), ενώ εγώ συνδικαλιζόμουν με την Μαθητική Ανεξάρτητη Κίνηση (ΜΑ.ΚΙ.) της Ν.Δ. Η ξαδέρφη μου για να με πικάρει φώναξε τις συμφοιτήτριες της Πανσπουδαστικής, οι οποίες με άρχισαν το "πολιτικό καμάκι" για να με κάνουν Κνίτη!!! Φυσικά ώς Λάτρης του Ωραίου Φύλου το γλεντούσα και τις άφησα να με φλερτάρουν!!! Από τότε ονειρευόμουν την φοιτητική ζωή & τον Ερωτισμό της!!! Έτσι πραγματοποίησα το όνειρο μου με Την Βοήθεια Του Θεού (κυριολεκτώ) - είχα αποτύχει στην πρώτη μου προσπάθεια στην Δ΄Δέσμη, Μαθηματικά & Κοινωνιολογία - να περάσω 5ος στο Τμήμα Ιστορίας & Κοινωνικής Ανθρωπολογίας, που τότε δεχόταν 50 πρωτοετής φοιτητές!!! Βέβαια το είχα δηλώσει 1η επιλογή για τους εξής λόγους : α. νέο τμήμα με 50 μόνο εισακτέους το έτος, β. Ιστορία ώς αντικείμενο που πάντα με γοήτευε, γ. επαγγελματική αποκατάσταση την θεωρούσα τότε δεδομένη!!! Με τα μόρια που είχα συγκεντρώσει μπορούσα να περάσω σε όλες σχεδόν τις υπόλοιπες Σχολές και κυρίως τις Παιδαγωγικές αλλά τις είχα δηλώσει  επόμενες επιλογές, γιατί εκτιμούσα ότι δέν θα είχα δυνατότητα να εργαστώ μετά το πτυχίο, άμεσα ("στερνή μου γνώση να σ΄είχα πρώτα")!!!
Είχα την τύχη να περάσει μαζί μου στο ίδιο Τμήμα και ένας συμπατριώτης μου, ο Κώστας, τον οποίο γνώρισα όταν βγήκαν τα ονόματα των εισακτέων της περιοχής μας!!! Συνεννοηθήκαμε και συνοδευόμενοι από τον πατέρα μου & την μητέρα του (ο Κώστας είχε χάσει τον πατέρα του), ταξιδέψαμε για την Μυτιλήνη με το πλοίο "ΣΑΠΦΩ" την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου 1989 (οι εγγραφές των πρωτοετών φοιτητών ξεκινούσαν Δευτέρα 9 Οκτωβρίου 1989)!!! Το ταξίδι ήταν εφιαλτικό, οι άνεμοι μετά το Κάβο Ντόρο έπνεαν 9 μποφόρ, κι εμείς δέν βρήκαμε καμπίνα με αποτέλεσμα να περάσουμε το βράδυ στην γ' θέση (κατάστρωμα)!!! Φτάσαμε στην Μυτιλήνη το πρωί του Σαββάτου 7/10/1989 όπου έβρεχε καταρρακτωδώς και φορτώσαμε τα πράγματα μας σ' ένα ταξί, με προορισμό την Βαρειά, έξω από την πόλη, όπου είχαμε συνεννοηθεί για ενοικιαζόμενα δωμάτια!!! Ο ταξιτζής στον δρόμο μας πρότεινε να μήν νοικιάσουμε έξω από την πόλη, αλλά να βρούμε διαμέρισμα στην πόλη!!! Μας πήγε στην πολυκατοικία του Δημήτρη Καραγκιόζη, Ορέστη Κανέλλη 1 στα Μαύρα Σίδερα, μια περιοχή ανάμεσα από το γήπεδο του Αιολικού και το "Βοστάνειο" Νοσοκομείο της πόλης!!! Εκεί εγκατασταθήκαμε σε ένα ισόγειο επιπλωμένο διαμέρισμα για τα επόμενα δύο (2) χρόνια!!!

2 σχόλια:

  1. Λάτρης του ωραίου φύλου ανέκαθεν… Είναι γεγονός.
    Σπάω το κεφάλι μου πως λέγονταν ο μεγαλύτερος δρόμος που έβγαινε η Ορ. Κανέλλη. Βότση; Όσο για την Ορέστη Καννέλη, είχα ξεχάσει πως την λένε αλλά θυμάμαι πολύ καλά ότι μου παρείχε καταφύγιο ένα βράδυ που δεν ήθελα να γίνω αντιληπτός από τους ενοίκους του αριθμού 1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Βότση είναι κάθετη στην Ορ. Κανέλλη!!! Απο πάνω λεγόταν Θεοφίλου Χ''μιχαήλ και απο κάτω Ευστρατίου Βοστάνη!!! Στήν Βότση κρυβόσουν ρε μασκαρά!!! Πάντως μετά απο εκείνο το βράδυ η Καραγκιόζενα μας είπε να φύγουμε απο το διαμέρισμα γιατί το ήθελε για "ιδιοκατοίκηση"!!! Μας ξεσπιτώσατε εσύ και κάτι άλλοι φίλοι που χτυπάγατε τα κουδούνια στην πολυκατοικία στίς 1.οο το πρωί, "κουφάλες"!!! Έτσι έληξε η συγκατοίκηση με τον Κώτσιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή